Meiden DHL naar ADO-Ajax op 13 april!

6 april 2018 19:00

Op vrijdag 13 april gaan de meiden van de MO11, MO13 en MO15 naar de kwartfinalewedstrijd in het kader van de KNVB beker tussen ADO Den Haag dames en Ajax dames aanvang wedstrijd 19.30 uur.

De meiden van de MO11 en een aantal van de MO13 mogen zelfs mee het veld op in de Line-up met beide teams en er mogen 14 oudere meiden van de MO13 en MO15 als ballenmeisje rondom het veld en op de tribune achter het doel fungeren.

We gaan met maar liefst 138 personen vanuit DHL naar deze wedstrijd dus dat beloofd een hele gezellige avond te worden voor onze meiden en familie en begeleiding.