Bestuursberichten

30 maart 2018 20:45

Hierbij het laatste nieuws van de bestuurstafel.

DHL officieel Leerbedrijf.

DHL heeft officieel  het predicaat Leerbedrijf ontvangen. Iets waar we trots op zijn. Dit houdt in, dat we leerlingen/stagiaires kunnen ontvangen en begeleiden die een opleiding op het gebied van sportbeoefening en sportmanagement volgen. We gaan hier dit jaar vooral gebruik van maken binnen onze jeugdopleiding. We zijn nu bezig de contacten met de opleidingsinstituten te leggen.

DHL Promotiefilm

Medio april wordt er  gestart met de opnames voor een promotiefilm over DHL.

Deze promotiefilm wordt ons aangeboden door  de heer Theo van der Lans van Lansalot - NU Media Film Productions.

U kunt dus vanaf medio april merken dat er gefilmd wordt  bij DHL. Dat kan gebeuren tijdens trainingen wedstrijden of zomaar er tussendoor.

Het zijn impressies die vooral gaan uitstralen wat voor soort vereniging DHL nu is.  Indien er leden specifiek of met naam en toenaam in beeld komen wordt dit uiteraard vooraf overlegd.

Mocht u bezwaar hebben om gefilmd te worden laat ons of de filmer dat dan even weten.

Sportvisie Gemeente Delft

De sportvisie van de Gemeente Delft is goedgekeurd door het college en de gemeenteraad.

De Gemeente gaat nu plan opstellen om de sportaccommodaties in Delft te upgraden.

Wij overleggen met onze buren over investeringen in sportpark Brasserskade. In eerste instantie gaat het om investeringen in de velden en de infrastructuur van ons park. Vooralsnog investeert de Gemeente niet in accommodaties die tot het eigendom van de club behoren.

Verbeteren Accommodatie

Er zijn vergevorderde plannen om onze accommodatie verder te verbeteren. De plannen richten zich vooral op de uitbreiding van het aantal kleedkamers. Er is een bouwvergunning ingediend bij de Gemeente Delft en reeds goed gekeurd. Met dank aan Fokkema & Partners Architecten die ons vakkundig bijstaan in dit traject.

Voordat de plannen definitief tot uitvoering komen  zullen  wij een algemene ledenvergadering uitroepen.

Meisjesteam
Helaas hebben wij ons oudste meisjesteam de meisjes onder 17 uit de competitie gehaald. Er was onvoldoende  onderlinge samenhang en interesse  van de teamleden om de competitie met elkaar af te maken. In overleg met de leiding van het team is tot dit besluit gekomen. Voor de meisjes die willen blijven voetballen wordt in overleg een oplossing gezocht. Jammer voor alle betrokkenen maar zeker ook voor de leiding die altijd met veel plezier en inzet met en aan het team hebben gewerkt.

Jeudtoernooi                                                                                                                                                                               Op paaszaterdag en 2e paasdag vindt ons jaarlijkse regionale jeugdtoernooi plaats. Zeker een bezoekje waard.

Namens het bestuur

Paul de Bree.