sv-DHL heeft er weer 4 gediplomeerde verenigingsscheidsrechters bij

27 februari 2018 9:45

Het groeiende aantal jeugdleden binnen sv-DHL heeft ook tot gevolg dat we extra gediplomeerde scheidsrechters nodig hebben om de wedstrijden in goede banen te leiden.

Gelukkig zijn er weer een aantal geweldige vrijwilligers te weten, Marcel Westgeest, Hans Willemse, Sander de Ruiter en Kevin de Wild die zich hebben aangemeld voor de cursus verenigingsscheidsrechter van de KNVB die we in samenwerking met onze buren van Concordia hebben georganiseerd. Sietze van Meeuwen volgt deze cursus ook nog maar is hier nog niet mee klaar omdat hij hem volgt bij MVV’27. De cursus bestond uit 4 cursusavonden en daarnaast hebben de cursisten diverse wedstrijden gefloten waarbij ze zijn beoordeeld door een ervaren praktijkbegeleider vanuit sv-DHL.

Op donderdag 22 februari jl. was de laatste cursusavond en werd er nog een wedstrijd door diverse cursisten gefloten en als slot van de avond moesten alle cursisten nog een spelregeltoets maken. Gelukkig konden alle cursisten hun welverdiende diploma met bijbehorende batch in ontvangst nemen van cursusleider Emil Wijler van de KNVB.

Namens sv-DHL feliciteer ik jullie met jullie behaalde diploma en wens jullie heel veel plezier en succes met het fluiten van jullie wedstrijden bij onze vereniging.

Michel Dingenouts
Scheidsrechterscoördinator sv-DHL