Gouden Sportspeld uitgereikt bij sv DHL door wethouder de Prez aan Jaap Holierhoek

10 januari 2018 14:00

Tijdens een druk bezochte nieuwjaarsreceptie bij sv DHL werden de aanwezigen toegesproken door voorzitter Paul de Bree. In zijn speech gaf de Bree aan hoe goed het gaat met sv DHL in alle opzichten. Organisatorisch, Maatschappelijk en Sportief. Het ledenaantal groeit nog steeds, met een compliment richting de vele vrijwilligers. De goede samenwerking met de BSO, de Delftse skivereniging, loopgroep Felix en Carnavalsvereniging “De Doorzakkers” werd geroemd. Er wordt geïnvesteerd in nieuwe kleedkamers en een nieuwe speeltuin.

Op het sportieve vlak deelde hij mee dat sv DHL het contract met trainer René Slegtenhorst heeft verlengd, evenals de contracten met Paul Koekenberg als trainer van het 2e en Technisch Jeugd Coördinator en verzorger Wout Toet.

De gouden sportspeld werd uitgereikt door wethouder Raimond de Prez aan onze jubilaris Jaap Holierhoek, die het respectabele aantal van 70 jaar lidmaatschap heeft bereikt.
Jaap al 50 jaar vrijwilliger en nog steeds actief bij sv DHL.

De voorzitter huldigde ook de overige jubilarissen: Aad van Adrichem 60 jaar lid, Michel Dingenouts, Roland Verhagen, Stefhan Heijdel en Robert Jutte allen 40 jaar lid.

Jubilaris Paul Massar 50 jaar lid; was helaas door ziekte afwezig.