Nieuwjaarsreceptie en wedstrijd DHL 1 tegen oud DHL op zondag 7 januari

20 december 2017 11:30

Op zondag 7 januari is vanaf 14u de traditionele wedstrijd van DHL1 tegen oud DHL!

Daarna vanaf 16u de Nieuwjaarsreceptie!

Iedereen is uitgenodigd aanwezig te zijn.

Wedstrijd huidig sv DHL tegen oud sv DHL 2018.

Teammanager Leo Massar van oud sv DHL heeft weer een aansprekend team uitgenodigd voor de traditionele nieuwjaarswedstrijd tegen het huidige team van sv DHL, onder leiding van coach René Slegtenhorst en Danny Lukassen, die de winterstop goed zijn ingegaan met een overwinning op stadsgenoot Full Speed op de laatste speelronde van 2017.

De wedstrijd zal gespeeld worden op zondag 7 januari 2018 en de aanvang van de wedstrijd is om 14:00 uur, op het sportcomplex van sv DHL aan de Brasserskade.

Het team oud sv DHL van coach Peter Pothof en assistent coach Rob Hoefnagel zal gaan spelen met de jongere ( oud spelers) om, oud sv De Hollandse Leeuw nog meer tegenstand te kunnen laten bieden aan het team van René Slegtenhorst.

De uitnodiging krijgen die spelers, die zeker is dat hij minimaal 15 wedstrijden in het eerste van sv DHL heeft gespeeld ( dit is de criteria om een uitnodiging te mogen ontvangen), als organisatie van deze wedstrijd is het vanzelfsprekend dat dit ook een eer moet zijn om daar deel vanuit te maken, buiten de vanzelfsprekende gezelligheid van zo'n wedstrijd.

De kwaliteit van het aantal oud sv DHL spelers die deze selectie heeft, geeft de trainers van het team van oud sv DHL de mogelijkheid om als teams te presteren en voor leuke wedstrijden te zorgen aan de Brasserskade, zo zal er ook dit jaar weer gestreden worden voor de club eer die te behalen valt met de wedstrijd.

Genoeg ingrediënten voor een geweldige gezellige wedstrijd en een begin van 2018 bij sv DHL op zondag 7 januari aanvang 14:00 uur op het sportcomplex aan de Brasserskade bij de sv D.H.L. nadat de spelers van het huidige sv DHL terug komend van een trainingsweekend, oud sv DHL en het bestuur een gezamenlijke lunch hebben genuttigd en elkaar gezien en gesproken te hebben om vervolgens de strijd aan te gaan voor een goed en sportief resultaat.

Technische staf oud sv DHL 2018.

Coach; Peter Pothof.

Ass. Coach; Rob Hoefnagel.

Leider; Wim van Gend.

Ass. Scheidsrechter; Theo Olierook.

Verzorger; Wim Post.

Ondersteuning; Henk Lukassen.

Ondersteuning: Jan Schilperoort.

Scheidsrechter: Guus Heemskerk.

De 20 spelers die zijn uitgenodigd voor de wedstrijd van 2018.

Erik Berger, John Gillemans, Valentijn Dukker, Koos van Leeuwen, Ben Hoefnagel, Wouter van Eijk, René Heijink, Martin van der Voorde, Richard Lukassen, Floor Bekker, Arnoud Dukker, John Lander, Remy Kooymans, Ruben Arkesteijn, Lennard Appelman, Driss Bibouh, Tom van Eijk, Henk Sjoerd Los, Stefan Verhoef, Mark van Dijk

We wensen iedereen goed, gezond en sportief 2018.

Leo Massar

Teammanager oud sv DHL.