Grote clubactie

15 december 2017 17:00

Bent u een winnaar? De trekking van de grote clubactie heeft plaatsgevonden. Via de site https://lotchecker.clubactie.nl/ kunt u checken of u in de prijzen bent gevallen. Veel succes!

Circa 85 jeugdleden hebben zich ingezet om loten te verkopen. In totaal zijn er circa 1.200 loten verkocht.

De 3 beste lotenverkopers uit de jeugd willen we natuurlijk graag in het bloemetje zetten. Dat zijn Bobbie Engelhard, Justin Tang en Jesse Keizer. Samen hebben zij 120 loten verkocht. Echt een super prestatie! Bedankt! Zij krijgen alle drie een mooi pakket.