Openingsbrief bestuur seizoen 2017-2018

6 september 2017 9:30

Openingsbrief bestuur seizoen 2017-2018

Beste leden en vrijwilligers,

Het nieuwe seizoen staat voor de deur. De meeste teams hebben al een of meerdere trainingen achter de rug. Onze velden hebben al de eerste zweetdruppeltjes geproefd. Om daarmee te beginnen ons 2e veld heeft een grote onderhoudsbeurt gekregen en ziet er nu weer pikobello uit. De eerste regenbuien zijn goed doorstaan het veld lijkt , met dank aan de Gemeente, in goede conditie. Wij hebben dit seizoen ook de beschikking over een extra veld, dat is gehuurd van onze buurman DHC en daardoor kunnen we alle teams ook voldoende trainings- en wedstrijdcapaciteit bieden. Met dank aan DHC. Laten we met elkaar zorgen voor een mooi en sportief seizoen waarbij ook onze vrijwilligers de weg naar DHL weer weten te vinden.

Het bestuur is druk bezig met planvorming voor een verdere verbetering van onze accommodatie daarover hopen we onze leden binnenkort meer te melden. De Gemeente Delft is in samenwerking met een klankbordgroep bezig om een nieuwe sportvisie   te ontwikkelen ook vanuit ons bestuur praten we mee in diverse sessies. Een belangrijk item hierin is de verder ontwikkeling van het sportpark Brasserskade. Intern ligt de nadruk ook dit seizoen weer op de handhaving van het alcoholbeleid voor onze jeugdleden, het verder uitbreiden van het gezonde element in ons kantineassortiment. Ook vragen we wat meer aandacht voor het  “samen doen”. Geen vieze kleedkamers na de training  en wedstrijd achterlaten en dat geldt ook voor de kantine en onze terrassen. Met een beetje goede wil komen we een eind.

We blijven ook gastheer voor de BSO en de trimclub Felix en vanaf deze zomer is daar op de donderdagavonden de Skiclub Delft bijgekomen. Met het bestuur van de Skiclub wordt dit nog geëvalueerd maar de leden hiervan hebben zich als prettige gasten gemanifesteerd. Een nieuwe vereniging , die in oktober onze gast zal zijn is de carnavalsvereniging “De Doorzakkers”, daarvan hoort u binnenkort meer.

In augustus heeft DHL samen met Concordia de Stad Delft bokaal georganiseerd, een toernooi voor de selectieteams van alle Delftse verenigingen en de organisatie is prima verlopen met dank aan de inspanningen van onze leden en die van Concordia.

Wij starten het seizoen met een feestelijke openingsavond op zaterdag  9 september, op initiatief van en georganiseerd door enkele enthousiaste leden, u bent van harte welkom

In tegenstelling tot eerder vermeld is  houden we onze vrijwilligersavond op zaterdag 30 september de vrijwilligers ontvangen een persoonlijke uitnodiging hiervoor. We kunnen niet garanderen alle vrijwilligers goed in beeld te hebben.  Wees dus niet boos als u meent recht te hebben op zo’n uitnodiging en deze niet ontvangt maar meldt dit  gewoon even. Dan komt het alsnog goed.

Namens het bestuur

Paul de Bree, voorzitter.