Van de bestuurstafel

30 juni 2017 10:15

Terug- en voortuitblik van het bestuur.

Beste leden en vrijwilligers,

Het seizoen 2016 – 2017 zit er weer op. Het is een mooi seizoen geweest waarin vele teams zich van hun goede kant hebben laten met wisselend sportief succes,  maar er is wel  met veel plezier en inzet gespeeld. Dat is een compliment waard. Een extra pluim voor onze jeugd onder 13 en hun begeleiders die kampioen zijn geworden van de 1e klasse, de districtsbeker hebben gewonnen en in de finale om de Haaglanden cup onverdiend verloren van een tegenstander uit de 2e divisie!

Helaas hebben we ons jeugdteam onder 19 uit de competitie gehaald vanwege wanordelijkheden.  Wij hebben dit ervaren als een smet op de goede naam van onze vereniging. Maar al met al kunnen we tevreden zijn over het afgelopen seizoen.

Dankwoord

Een groot woord van dank voor al die vrijwilligers, die zich hebben ingezet voor onze vereniging van trainer/leider tot barmedewerk(st)er of lid van een commissie en natuurlijk ook de bestuursleden. Dat wordt misschien weleens vergeten, maar ook dat zijn vrijwilligers. Het is ondoenlijk om langs deze weg iedereen persoonlijk te bedanken, maar een extra bedankje voor het wedstrijdsecretariaat en de coördinatoren van de kantine is zeker op zijn plaats. Door de vele afkeuringen van ons wetra veld en de inspanningen om tot een gezonder assortiment van ons horeca aanbod  te komen zijn hier vele extra uren aan besteed.  En dat geldt ook voor onze bouwploeg die naast alle onderhoudswerkzaamheden ook nog eens een vernieuwde tribune uit de grond hebben gestampt,  grote klasse.

Het bestuur is ook bezig met de laatste loodjes alvorens even op vakantie te gaan en we kunnen u alvast wat zaken melden die vooral betrekking hebben op het komende seizoen.

Onderhoud Gemeente en extra veld

In overleg met de Gemeente wordt momenteel groot onderhoud gepleegd aan ons wetra veld waardoor dit veld een kwaliteitsimpuls krijgt. Ons capaciteitsprobleem hebben we voor komend verlicht door 1 veld te huren van onze buren DHC. Wij krijgen het hele seizoen de beschikking over dit veld. In goed overleg maken wij met DHC daar werkafspraken over met dank aan onze buren. In gezamenlijk overleg met alle voetbalburen en de Gemeente kijken we naar meer structurele oplossingen. We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen in deze.

Nieuwe Gasten

We ontvangen vanaf juli tot en met oktober iedere donderdagavond  nieuwe gasten op ons complex. Een hartelijk welkom aan de ski vereniging Delft. Deze vereniging is haar “onderkomen” kwijtgeraakt door de sluiting van de sporthal Brasserskade. Ze gebruiken wat kleedruimte en komen na afloop van hun training in de Delftse Hout nog gezellig in onze kantine een drankje doen.

Spelerspas vervalt in het nieuwe seizoen

Voor volgend seizoen verandert de registratie bij de wedstrijden vanaf de jeugd van 11 jaar. Dit geldt ook voor alle senioren teams. Er dient gebruikt te worden gemaakte van een app die door de KNVB is ontworpen en beschikbaar wordt gesteld. Nadere informatie volgt van onze secretaris en het wedstrijd secretariaat.

Noteer in de agenda

Tot slot noem ik u nog enkele belangrijke data aan het begin van het nieuwe seizoen:

15 , 16 en 19 augustus Stad Delft Bokaal bij Concordia en DHL.

15 augustus op de velden van Concordia, 16 en 19 augustus op de velden va DHL.

9 september, openingsfeest met diverse zangers

23 september, vrijwilligersavond.

Ik wens u allen een mooie en gezonde vakantie.

Paul de Bree, voorzitter.