Zondag 11 juni, 14u: wedstrijd Sv DHL1 tegen oud Sv DHL 1

6 juni 2017 9:45

sv DHL sluit seizoen af op 11 juni 2017.

Het is de laatste wedstrijd van het seizoen 2016/2017 voor de gehele selectie van DHL, die de strijd zullen aangaan in twee helften, met gecombineerd eerste en tweede elftal tegen de oude glorie van de sv DHL.

De leiding van de combinatie is in handen van de trainers Rene Slegterhorst en Paul Koekenberg, de oude glorie staat onderleiding van Peter Pothof en Wim van Zinnen, al met al de moeite waard om te kijken, de wedstrijd staat onderleiding van scheidsrechter Louis vd Weijden

Datum 11 juni 2017 aanvang 14:00 uur aan de Brasserskade.

Hierna zullen ze gezamenlijk afsluiten met een barbecue en een drankje, het lange seizoen is dan voorbij en kunnen ze zich opmaken voor vakantie en de aanloop naar seizoen 2017/2018.

De samenstelling van oud sv DHL voor zondag 11 juni 2017.

Begeleiding:

Coach; Peter Pothof.

Coach; Wim van Zinnen.

Leider; Wim van Gend.

Verzorger; Wim Post.

Ondersteuning; Henk Lukassen.

Grensrechter; Theo Olierook.

Scheidsrechter; Louis vd Weijden.

De spelers;

John Gillemans,Erik Berger,Arnoud Dukker, Valentijn Dukker,Ruben Arkesteijn,Martin van Voorde,Wouter van Eijk, Tom van Eijk,Floor Bekker, Danny Lukassen, Ben Hoefnagel, Remy Kooymans,Rene Heiijnk, Stefan Verhoef, Hans Elgershuizen, Henk Sjoerd Los, Roland Verhagen, Mark van Dijk, Ruud Stift.