Nieuws van de bestuurstafel februari

20 februari 2017 9:00

Nieuws van de bestuurstafel februari.

Beste leden,

Tijdens de ALV is afgesproken om een extra ledenvergadering te houden in februari 2017. Het onderwerp zou dan zijn de investeringsplannen met betrekking tot de accommodatie en het tennisveld. Beide zijn gepresenteerd aan de Gemeente in eind januari. Helaas heeft de Gemeente te kennen gegeven dat het proces vertraagd is met 4 tot 6 weken. We zullen de presentatie van de plannen aan onze leden uit moeten stellen totdat we meer horen van de Gemeente. We houden U op de hoogte.

Op dinsdag 21 Februari start verder de firma Vink met de opruiming van het asbest in de tribune. De werkzaamheden nemen 4 dagen in beslag en bestaan uit het verwijderen van de dak- en achterplaten. Mogelijk ook de zijpanelen van glas.
Dit houdt in dat het pad tussen de tribune en het hoofdveld zal worden afgezet. Uiteraard kan er wel gewoon worden gevoetbald. De weken daarna worden de balken geverfd, nieuwe beplating aangebracht en het beton wordt gerepareerd. Vervolgens starten we met reparatie van de banken waar ook stoelen op worden aangebracht.
U heeft de mogelijkheid om één of meer stoelen te sponsoren.
Op korte termijn wordt U hier over geïnformeerd.

Met vriendelijke sportgroeten namens het bestuur,

Dick van der Boon