Inschrijven

Personen die lid willen worden van DHL, wordt gevraagd eerst een aantal keer mee te komen trainen. Ouders zijn dan ook in de gelegenheid om kennis te maken met de (hoofd)trainer.

Wil je meetrainen? Er kan contact worden gezocht met de leeftijdscoordinatoren. Na een aantal keer meetrainen kan, na goedkeuring van de hoofdtrainer en de coördinator, de aanmelding definitief worden.

Inschrijven

Weet je jouw KNVB nummer niet of heb je er geen, laat deze vraag dan open.

Nieuwe voetballeden bij de vereniging betalen eenmalig een bedrag van € 25,00 inschrijfgeld
De inning van het inschrijfgeld geschiedt bij de 1e contributie inning.

Indien teams gebruik maken van de lease regeling voor kleding wordt een extra bedrag van 20 euro in rekening gebracht. Bekijk het contributie overzicht

Als donateur betaalt u geen verenigingscontributie.

Straat en huisnummer

Vul eventueel een tweede e-mailadres in.

Vul eventueel een tweede telefoonummer in.

Bekijkt u de mogelijkheden voor korting op de contributie hier https://www.sv-dhl.nl/1279/korting-op-de-contributie/

Leden vanaf 18 jaar, en anders de ouder(s)/verzorger(s) van het nieuwe lid tot 18 jaar, zijn bereid om bij toerbeurt 2 á 3 maal per seizoen behulpzaam te zijn als vrijwilliger bij de vereniging. Dit omvat taken als bardienst (vanaf 18 jaar), begeleider, grensrechter, wedstrijdvervoer, het wassen van kleding etc.

Tijdens trainingen, wedstrijden en evenementen van sv DHL worden mogelijk foto's of video opname gemaakt voor gebruik op de website en social media.

U dient zich aan de statuten en het huishoudelijk reglement  van sv DHL te houden. Het voetbalseizoen loopt van 1 juli t/m 30 juni.

Hierbij gaat u tot wederopzegging een overeenkomst aan met sv DHL.

Een foto voor de spelerspas is nodig voor alle voetballers vanaf de leeftijdscategorie Onder 13 en ouder die meedoen aan wedstrijden.

Kies bestandWijzigVerwijder

Meld u zich aan voor een bepaald team of heeft u andere, overige informatie die voor ons nu belangrijk is om te weten?

* = verplicht