FC Dordrecht scout DHL speler

22 april 2022 9:15

Afgelopen week werd de technische commissie van de jeugd van sv DHL aangenaam verrast met een brief vanuit Dordrecht.

Deze brief was een uitnodiging voor Mischa (JO13-1) om begin mei een tweetal trainingen mee te doen bij FC Dordrecht. De afgelopen maanden hebben verschillende scouts van FC Dordrecht hem gevolgd en wedstrijden bekeken. Door zijn prestaties is hij opgevallen en daarom kreeg Mischa een uitnodiging voor 2 wedstrijden met de Voetbalschool FC Dordrecht. Middels de trainingen en wedstrijden op de Voetbalschool wordt de selectie bepaald voor het team FC Dordrecht O14.

Wij zijn heel trots op Mischa en wensen hem ook veel plezier en succes tijdens deze trainingsdagen!

De jeugdcommissie van sv DHL