Tayyab Chaudhry tekent bij voor 2 jaar

15 december 2021 16:30

Tayyab startte dit seizoen als coach van de zondag selectie.

S.V. DHL en hoofdtrainer Tayyab Chaudhry zijn beiden zeer content over de samenwerking en de ontwikkeling van het vlaggenschip van de vereniging. Het resultaat is dat Tayyab ook voor de komende twee seizoenen is vastgelegd. Met deze contractverlenging willen zowel de trainer als de vereniging een vervolg geven aan de ingeslagen weg.

DHL hoopt hiermee ook de ontwikkeling van de jonge talentvolle spelers op langere termijn te borgen. Beiden zien nog veel groeimogelijkheden en zien de sportieve toekomst vol vertrouwen tegemoet.

Bestuur sv DHL