Wethouder opent pupillenveld officieel!

12 juli 2021 12:45

foto's: Roel van Dorsten

Zaterdag 10 juli heeft wethouder Karin Schrederhof ons pupillenveld geopend met een heuse aftrap. Dit deed zij samen met de jongste leeuwen van de JO-8.

Wethouder Karin Schrederhof opende op het complex van sv DHL in Delft het eerste KNVB gekeurde voetbalveld met duurzame infill. De infill bestaat uit de Greenfill korrel die biologisch afbreekbaar en composteerbaar is zodra de korrel in de bodem belandt. Wethouder Schrederhof reageerde positief op de aanleg van dit veld, hiermee laten de Gemeente en de sv DHL zien belang te hechten aan een duurzame insteek bij de aanleg van voetbalvelden.

Maar er gebeurde nog meer leuks! Had Guus Heemskerk de Gouden Sportspelden die hij bewaakt wel goed geteld? Volgens de wethouder ontbrak er namelijk 1...

Tijdens de opening ontving Guus Heemskerk, lid van DHL uit handen van Karin Schrederhof en de voorzitter van de sportraad Delft Cees van Velzen de gouden sportspeld van de Gemeente Delft. Naast zijn 56 jarig lidmaatschap van DHL en het vele vrijwilligerswerk voor de vereniging is Guus o.a. ook actief als secretaris/penningmeester van de sportraad, medeorganisator van de Delft onder 23 competitie en vrijwilliger bij de Golden Ten Loop.

De genodigden werden getrakteerd op een glaasje champagne en heerlijke hapjes gemaakt door Ted.
Samen proostten wij op een mooie toekomst van sv DHL!

210710_DHL_DSC5983.jpg

210710_DHL_DSC5907.jpg