Speel ook mee!

22 januari 2021 9:15

Wil jij een mooi bedrag ophalen voor jouw favoriete sportvereniging en lijkt het je leuk om te pokeren? Speel dan GRATIS mee met het Online Pokertoernooi voor de Sport en maak kans om tot €5.000,- te winnen voor jou en je favoriete sportvereniging!

Hoe het werkt

Je kiest een sportvereniging in Nederland die jij een financiële impuls zou willen geven (je hoeft dus niet perse lid te zijn van deze vereniging). Je schrijft je in voor één voorronde dagen die plaatsvinden van 22 t/m 27 februari. Bij het aanmelden kun je een voorronde datum selecteren en de naam van de sportvereniging die jij wilt vertegenwoordigen opgeven.

Na je aanmelding ontvang je een bevestigingsmail met meer gedetailleerde informatie over je deelname. De voorrondes worden op een gratis mobiele app gespeeld die je kunt downloaden via de Google Playstore of de Appstore.

Hoe en wat kun je winnen?

Op een voorronde dag worden er meerdere toernooien gespeeld die allemaal om 19.00 uur van start gaan (je kunt nog tot 20.00 uur instromen). Eindig je bij een toernooi bij de beste 20 spelers? Dan ga je door naar de finale op zondag 28 februari! In de finale neem je het op tegen de andere finalisten om die hoofdprijs van misschien wel €5.000,-! Lees hier het uitgebreide spelreglement en de algemene voorwaarden.

Speel gratis mee!

Iedereen (18+) mag meedoen aan één voorronde toernooi. Er worden maximaal 36 voorronde toernooien gespeeld van 22 t/m 27 februari. Via onderstaande link kun jij je meteen gratis inschrijven voor een voorronde op een datum naar keuze. Wil jij graag meedoen, maar kun je nog niet pokeren? Leer het hier in 5 minuten!

Word jij de held van jouw favoriete sportvereniging?

Schrijf je hier GRATIS in voor het Online Pokertoernooi voor de Sport >>

😎