Glow In The Dark feest 15-10

Altijd al willen shinen? Dat kan op ons DHL feest van 15 oktober! Het thema is Glow In The Dark, zowel in ons clubhuis als op het veld.

Gratis feestprogramma 15 oktober

Vanaf 16.00 uur spingkussen
De jongste DHL'ers mogen zich uitleven op het springkussen, ouders zijn alvast welkom in ons clubhuis.

Van 17.00 uur tot 19.00 uur barbecue
Even een bodempje leggen voor de avond. Wie wil kan terecht bij onze barbecue masters voor een hamburger of saté. Eet gezellig een hapje mee!

Van 19.00 uur tot 20.00 uur Glow in the dark voetbal
In kleine teams van 5 spelers ga je in het donker wedstrijdjes spelen, natuurlijk zorgen wij ervoor dat de bal, het doel en de spelers verlicht zijn. Om 19.00 uur start eerst de jongste jeugd. Wil je meedoen? Meld je hier aan voor Glow in te dark voetbal.

Vanaf 20.00 uur Glow in the Dark Feest!
Wesley Broens opent deze sfeervolle avond. Haal je fluoricerende haargel en panty maar uit de kast, we gaan er een mooi feestje van maken!

* Bij slecht weer zullen we sommige programma onderdelen moeten annuleren of een alternatief aanbieden.

Springkussen_voor_de_jeugd_Barbecue_vanaf_17.00_uur_schrijf_je_in_voor_glow_in_the_dark_voetbal_vanaf_19.00_uur_1.png