Update: Belangrijke data vanuit KNVB

3 augustus 2022 13:15

In een eerder bericht is melding gemaakt van publicaties van indelingen en programma’s op 26 en 27 augustus a.s.

De publicaties van deze competities vinden eerder plaats dan gepland. Hierbij een kort overzicht van de aanstaande datums van vrijgave van indelingen en wedstrijdprogramma’s:

12 augustus:

• Categorie A: indelingen van de hoofdklassen in het jeugdvoetbal
  • Categorie B: indelingen van de overige competities in het jeugd- en seniorenvoetbal
  • Beker: poule-indelingen beker in het jeugdvoetbal (hoofdklassen en lager) en van de categorie B van het seniorenvoetbal

13 augustus:

• Categorie A: wedstrijdprogramma van de hoofdklassen in het jeugdvoetbal
  • Categorie B: wedstrijdprogramma van de overige competities in het jeugdvoetbal
  • Beker: wedstrijdprogramma beker in het jeugdvoetbal (hoofdklassen en lager) en het wedstrijdprogramma van de categorie B van het seniorenvoetbal

19 augustus:

• Categorie A: wedstrijdprogramma van de reguliere competities
  • Categorie B: wedstrijdprogramma van de reguliere competities

De vrijgegeven informatie is op de aangegeven datum beschikbaar via onze website en de app van Voetbal.nl.