Dubbele transfer voor Niels v Duinen

7 juli 2022 20:30

Niels keert na een aantal seizoenen weer terug naar Oliveo en heeft op zakelijk gebied een hele bijzondere stap gemaakt.

Niels is namelijk de nieuwe technisch manager van Excelsior Rotterdam, de kersverse eredivisionist, en mag daar o.a. gaan samenwerken met Mario Been.

Van Duinen was al jaren actief als voetbalmakelaar en krijgt binnen Excelsior een mooie kans om zijn ervaring voor de Rotterdamse club in te gaan zetten. https://www.ad.nl/regiosport-rotterdam/niels-van-duinen

Zelf blijft Niels ook nog actief aan de bal maar gaat hiervoor terug naar Oliveo waar hij in het verleden al jaren actief was.

We willen Niels langs deze weg feliciteren en hem heel veel succes wensen bij Excelsior Rotterdam! 💪

Lees meer over:
de hollandse leeuw excelsior rotterdam niels van duinen sv dhl