Acht jonge spelbegeleiders erbij

30 mei 2022 20:00

Vrijdagavond was de laatste avond van de cursus spelbegeleider / pupillenscheidsrechters.

We hebben in totaal 8 jeugdscheidsrechters erbij! Zij hebben een cursus gevolgd waarvoor ze twee lesavonden aanwezig moesten zijn en onder begeleiding twee stagewedstrijden moesten fluiten om het diploma te krijgen. Helaas konden Ning en Jason 1 avond niet aanwezig zijn en Krijn heeft de 2e lesavond bij TOGB gevolgd.

Op de foto staan (in willekeurige volgorde) Fabian, Maks, Bobbie, Julian en Michael. De cursisten kregen namens DHL nog een leuke attentie en wij wensen jullie heel veel succes en plezier met het fluiten van jullie wedstrijden bij DHL!

juni_2.png