Feest zaterdag 18 juni

29 mei 2022 12:30

De afsluiting van het seizoen 21/22 vieren we graag met jou erbij!

Onze vrijwilligers zijn op 18 juni vanaf 18.00 uur welkom om gezamenlijk het seizoen af te sluiten met een barbecue. We willen op deze manier onze vrijwilligers bedanken voor hun inzet.

Aanmelden voor de barbecue kan hier.

Vanaf 20.00 uur is iedereen welkom om een feestje te bouwen ter afsluiting van seizoen 21/22. Er is live muziek!

Tijdens deze avond benoemt het bestuur ook de vrijwilliger van het jaar. Wiens naam gaat er dit jaar bijgeschreven worden op de wisseltroffee? Velen gingen hem of haar al voor. Benieuwd wie?

Bekijk hier het overzicht.

Wij hopen met jullie te kunnen proosten op het komende seizoen, we zien je graag op 18 juni.

Bestuur sv DHL

VIP_Party_1.png