Hulde aan onze jonge trainers

21 april 2022 20:00

Deze jongeren besteden veel van hun vrije uurtjes aan sv DHL om jeugdteams te trainen. Zij doen dit vrijwillig en dat waarderen we enorm.

Afgelopen seizoen hebben we weer veel plezier gehad van jeugdtrainers die vol passie de DHL Leeuwen het spelletje voetbal leren. Van deze jonge trainers stonden er een aantal zelf al als mini op het DHL veld. Nu trainen zij een eigen team. Het bestuur heeft hen in het zonnetje gezet als blijk van waardering met onder andere het tekenen van een jeugdtrainercontract.

Wij zijn erg blij als vereniging met de jeugdtrainers en hun inzet en hopen dat er nog meerdere hun goede voorbeeld gaan volgen.

Noa, Donny, Andres, Brendan en Jimmy, dank jullie wel en gefeliciteerd met de fijne samenwerking.

20220412201125_IMG_8435.JPG