Beloften elftal eenvoudig langs SEP

25 november 2021 8:15

Roland vd Linden

De jeugd O23 van DHL won in de Delftse Beloftencompetitie het uitduel bij SEP. Op Sportpark Tanthof Zuid kwam een 1-4 eindstand op het scorebord.

DHL speelde in de Delftse derby goed verzorgd voetbal. Met mooie combinaties creëerde DHL veel kansen. De doelman van SEP hield zijn ploeg met prima reddingen nog in de wedstrijd. Bij rust keek SEP tegen een 1-2 achterstand aan. Cas Harte (foto) en Mels Drinkwaard zorgden voor een 0-2 voorsprong, waarna Tyler van Baalen SEP op 1-2 bracht.

SEP begon sterk aan de tweede helft met veel druk en kreeg ook wat kansen. DHL had even de tijd nodig om te schakelen, maar kon daarna weer in haar spel komen. Sander van Hoek en Cas Harte voerden de stand op naar 1-4. De uitslag had hoger kunnen uitvallen, maar de SEP-doelman stond ook na rust zijn mannetje.

Op zondag 5 december krijgt SEP opnieuw bezoek van DHL, dan spelen de eerste elftallen de stadsderby in de derde klasse A.
Een belangrijke wedstrijd, de teams staan op dit moment nagenoeg gelijk op een vierde en vijfde plek met een iets gunstiger doelsaldo voor de Leeuwen. Veel van onze jonge talenten zullen ook op 5 december hun opwachting maken.

Bron: Haaglanden voetbal