Gezocht: fotograaf / verslaggever

7 oktober 2021 8:00

Wij zijn trots op onze DHL selectie, een selectie met een mix van routiniers en jong (aanstormend) talent! De thuiswedstrijden en ontwikkelingen van ons eerste team willen we graag gaan vastleggen voor publicatie en het aanvullen van het archief.

Wij zoeken 1 of meer enthousiaste vrijwilligers die iets willen betekenen in de vorm van fotografie, film of het schrijven van een wedstrijdverslag. Het is handig wanneer je zelf een goede camera (met wat bereik) in je bezit hebt of beschikt over een vlotte pen en wat voetbal kennis.

Interesse? Mail ons via [email protected]

Ben jij niet onze nieuwe verslaggever? Dan ben je misschien wel onze nieuwe jeugd hoofdtrainer, wedstrijdsecretaris of barmedewerker!
Kijk even op: https://www.sv-dhl.nl/412/vacatures-algemeen/