Vrijwilligersavond 2021

30 juni 2021 17:45

Vorig jaar was het Martin Lander, wie gaat er dit jaar vandoor met de VRIJWILLIGER VH JAAR trofee?

Het afgelopen seizoen was op alle fronten een bijzonder seizoen te noemen. De sport is hard geconfronteerd met maatregelen om verspreiding van het coronavirus te beperken. Desalniettemin hebben we als vereniging toch nog veel kunnen organiseren voor onze leden en dan met name voor de jeugdleden, dat is niet onopgemerkt gebleven, veel lof voor onze club.

Deze inzet heeft veel gevergd van de organisatie daarachter en wij hebben veel waardering voor al die vrijwilligers waar we ook in deze moeilijke tijden een beroep op konden doen. Zonder een bijdrage van vrijwilligers kan een vereniging niet functioneren. Wij willen hen dan ook extra bedanken voor hun inzet.

Door de versoepelingen lukt het dit jaar gelukkig om iets te gaan organiseren en dat doen we dan ook met veel plezier op zaterdag 10 juli vanaf 18.00 uur. Op deze avond zullen wij ook, traditiegetrouw, onze "vrijwilliger van het jaar 2021" bekend maken!

Wij zien uw aanmelding graag tegemoet. Gebruik hiervoor de link naar het aanmeldformulier welke u heeft ontvangen via whatsapp.

Bij vragen kunt u contact opnemen met [email protected]

Bestuur sv DHL.