Laatste training Rene Slegtenhorst

4 juni 2021 11:15

Afgelopen zondag stond de training in het teken van afscheid van zijn spelers.

Rene werd letterlijk in het zonnetje gezet op deze mooie dag. Na 6 seizoenen geeft Rene het stokje van hoofdtrainer nu over aan Tayyab Chaudhry.

De afgelopen anderhalf jaar heeft Rene altijd geprobeerd zijn team toch nog positief door de corona crisis heen te leiden. Hij stond, ondanks alle beperkingen, altijd klaar voor zijn jongens en wist de spelers toch nog een aantrekkelijk programma aan te bieden. In deze financieel moeilijke tijden voor onze vereniging bleef Rene als een echte clubman nog altijd meedenken en betrokken.

Rene Slegtenhorst heeft er een lange carrière als trainer opzitten bij diverse verenigingen in Delft en omgeving. Wij hopen dat hij nu kan genieten van de rust, de flessen wijn die hij mocht ontvangen en van alle mooie herinneringen op de voetbalvelden. We gaan hem hopelijk nog geregeld zien bij DHL als toeschouwer en supporter van ons eerste team.

Straks, als het weer mag, zullen wij voor Rene nog een gepast club afscheid verzorgen.

thumbnail_20210604_125033.jpg