Sponsor in het zonnetje

23 april 2021 9:30

In deze nieuwe rubriek maken wij kennis met onze sponsoren. Wie zijn de personen achter de bord- en shirtsponsoring? Maak kennis met hun bedrijf en de reden waarom zij sv DHL sponsoren.

sv DHL verwelkomt een nieuwe bord- en shirtsponsor: Oscar Nieuwenhout van Oscar’s Optiek

Ik stel me even voor. Ik ben Oscar Nieuwenhout, voor sommige onder u ben ik een oude bekende. Geboren en opgegroeid in Delft. Sinds vrijdag 13 december 2013 eigenaar van Oscar’s Optiek in Zoetermeer. Een laagdrempelig bedrijf waar ik ernaar streef om iedereen op het gemak te stellen. Er is een ruime collectie dames/heren monturen en zonnebrillen. Daarnaast ook beeldschermbrillen en kinderbrillen en (kinder) sportbrillen.

Naast het opmeten van de ogen heb ik een contactlenspraktijk. En om het plaatje compleet te maken doe ik ook CBR rijbewijskeuringen. U bent van harte welkom! Wegens de corona perikelen is het verplicht om een afspraak te maken. Als u aangeeft om wat voor afspraak het bezoek is reserveer ik ruimschoots tijd in mijn agenda. Daarom is mijn slogan Oscar’s Optiek natuurlijk voor je ogen!

Nu over DHL, de club waar ik jaren geleden heb gevoetbald. Het is een hele mooie ‘familieclub’ met rijk historisch verleden. Op de Bras, veld 1, 2 en 3 met inmiddels een grondig gerenoveerd complex. De weekbrief, bij Wanninkhof de lijst vanwege regen afgekeurde velden. Wat mij nog bijstaat is het Theo van Spaandoncktoernooi. Stuk voor stuk mooie herinneringen. Ik ben de club altijd wel op de achtergrond blijven volgen en begin dit jaar ben ik in contact gekomen met Ruud Jansen (Sponsorcommissie). We waren er al snel uit, het reclamebord en de shirtsponsoring is er het gevolg van. Zo gaan we ervan uit dat we een jarenlange samenwerking zijn aangegaan.

Al benieuwd naar mijn winkel? Maak dan een afspraak!

En wellicht tot gauw, langs de lijn of in mijn winkel.

Met een hartelijke groet,

Oscar Nieuwenhout

Screenshot_2021-04-23_10.02.26_AM.png

De volgende sponsor die in het zonnetje wordt gezet is: Argentijns restaurant Toros Santiago Delft