Succes voor DHL bij eSports FIFA toernooi

8 maart 2021 18:00

Jesse behaalde zaterdag de tweede plaats en ontving vandaag zijn prijs bij DHL.

Op zaterdag 6 maart 2O21 organiseerde Delft voor Elkaar in samenwerking met WePlay Esports een online FIFA 21 eSports toernooi waaraan leden van alle sportverenigingen uit Delft mochten deelnemen.

Jesse uit de 17-1 wist hoog te scoren op de ranglijst en eindigde van de 65 deelnemers op de tweede plaats. Niet heel verrassend voor ons, want eerder al wist Jesse ons eigen FIFA toernooi te winnen! Een groot talent dus in FIFA, maar ook op het veld. Helaas is Jesse daar wel geblesseerd geraakt en mocht hierdoor zijn prijs vandaag op krukken in ontvangst nemen.

Wij feliciteren Jesse met zijn mooie prijs van 150 euro en wensen hem een spoedig herstel toe zodat hij snel weer mag voetballen. In de tussentijd kan hij natuurlijk nóg beter worden in het spelen van FIFA 21.

Dank aan Delft voor Elkaar voor de organisatie van dit leuke event.

Logo-Delft-voor-Elkaar-blauwe-achtergrond.png