Tijdens deze dag werken we met leeftijdscategorieën, waarbij je eerlijk ingedeeld wordt in teams. Je speelt veel korte partijtjes in een groot 4 tegen 4-toernooi. Op deze manier kom je vaak aan de bal, kun je veel mooie acties maken en heel veel doelpunten scoren. Daarbij is het voor de scouts ook de beste manier om jou goed te kunnen beoordelen. Als je lekker vaak de bal hebt, kunnen zij goed zien wat je kwaliteiten zijn.

Naast een fantastische voetbaldag hoop je natuurlijk gescout te worden. Tijdens de Jonger Oranje Talentendag selecteren de scouts van de profclubs een aantal spelers op individuele basis voor de spannende Jonger Oranje Finals. Daar neem je het op tegen alle andere gekozen finalisten en maak je kans om geselecteerd te worden voor het officiële Jonger Oranje team. Met dat team beleef je een onvergetelijke herinnering door te spelen tegen profclubs.

Ook maak je kans op een proefstage bij één van de profclubs. Bij interesse wordt door de profclub persoonlijk contact opgenomen met je ouders. Wist je dat inmiddels al ruim 225 spelers via Jonger Oranje bij een profclub zitten? We hopen dat jij onze volgende held wordt!

Programma:
09:45 uur – Aanwezig op de voetbalvereniging