Activiteiten in deze categorie op 02 juli:

BSW (Buiten Spel Weekend)

• 1 juli 2022 - 3 juli 2022

Zomerstop

Van 1 juli tm 20 augustus houden we de zomerstop, veel van onze leden en vrijwilligers mogen dan genieten van een welverdiende vakantie.

Vanaf begin augustus gaan er weer langzaam trainingen worden opgestart, dit kan per team verschillen. Wanneer je een (oefen)wedstrijd gaat spelen dan verwachten wij dat je minimaal 2 weken vooraf weer wat in vorm gaat raken door te trainen. Dit betekent dat we vanaf maandag 22 augustus echt weer starten met de reguliere trainingen, in voorbereiding op de officiële start van het seizoen.

Tijdens de periode tot 21 augustus kan het zijn dat onze bar / kantine niet altijd bemand is. Ook is het terrein nog niet op de gebruikelijke tijden open. Twijfel je, neem dan even contact op met het bestuur. Wil je starten met trainen of op een andere manier gebruik maken van de faciliteiten neem dan contact op met wedstrijdsecretariaat en overleg waar er ruimte is.

Zo zorgen we met elkaar voor een schoon, afgesloten, en bevoorraad DHL.

Dankjewel!

• 1 juli 2022 - 20 augustus 2022